Kapcsolat

Segíthetek valamiben?

Kérdésed van tanácsadás vagy szolgáltatás megrendelése előtt?
Írj nyugodtan, leveledet teljes diszkrécióval kezelem.

Itt láthattál engem

Eseményekkel és táborokkal kapcsolatban
még több információt Facebook oldalunkon találsz.

YouTube

TikTok

Facebook

Gyakran ismételt kérdések

Időpont foglalást követően, telefonon egyeztetjük a további részleteket. Ezért kérlek, az időpont foglalásnál megjegyzésben jelezd, hogy mikor alkalmas a hívásom.
A telefonhívást követően a mediátor írásban is visszajelzést ad arra vonatkozóan, hogy alkalmas az ügy mediációra és elfogadja a felkérést.
A mediátor megbízását követően, a mediátor felveheti a kapcsolatot a másik féllel és segít bevonni őt. A mediátor a hívása során képes arra, hogy a másik fél számára egyértelművé tegye azt, hogy a mediációs eljárás és a közös megállapodás a konfliktus lezárásának egyik legjobb módja.
A mediátort titoktartás kötelezi a teljes együttműködés ideje alatt és azt követően is. A titoktartás által nyújtott biztonság teszi lehetővé, hogy az mediáció során bizalmi légkör alakuljon ki. Ezáltal a felek őszintén kommunikálhatnak érzéseikről, szükségleteikről és eddig akár felszínre sem került további fontos információkról.
A mediátor az ügyre tekintettel állapítja meg óradíját, erről bővebben az időpont foglalásnál tájékozódhatsz. Válási mediáció esetén fontos tudni, hogy a felek illetékkedvezményben részesülnek a bírósági eljárás során.
Van lehetőség négyszemközti beszélgetésre is, ehhez az időpont egyeztetésnél a Lélekwellness szolgáltatást válaszd. A mediátor nem oszt meg a másik féllel olyan információkat az esetleges mediáció során, melyről az érintett fél úgy nyilatkozott, hogy nem hozható tudomására.
Személyes és online találkozó is lehetséges. Online találkozó esetén, fontos, hogy megfelelő internetkapcsolat és videóhívásra alkalmas eszköz álljon rendelkezésedre.